Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X KIJELZŐJÓTÁLLÁS ÉS -SZERVIZ

A törvényi jótállás által biztosított fogyasztói jogok mellett, valamint a https://www.mi.com/global/service/warranty oldalon publikált feltételek szerint a következő kiegészítő és díjmentes kereskedelmi jótállás minden Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X okostelefon („Termék”) vásárlóra érvényes Magyarországon („Vásárló”) az alábbiakban részletezett feltételek szerint. A fogyasztói garanciát a hongkongi, Suite 3209, 32/F, Tower 5, The Gateway, Harbour City, 15 Canton Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon címen bejegyzett Xiaomi H.K. Limited biztosítja.

1. KIJELZŐJÓTÁLLÁS ÉS -SZERVIZ,
a) Érvényesség
Minden vásárló, aki 2022. március 15. és 2023. március 15. között Magyarországon vásárol és aktivál egy Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X eszközt (a továbbiakban: „Termék”) az alábbiakban leírt partnerek online áruházaiban (webshopjaiban) vagy kereskedelmi üzleteiben, egyszeri (1) ingyenes szervizre jogosult a Xiaomi helyi szervizpontjain a vásárlás dátumától számított első hat (6) hónapban, ha a fent említett Termékek kijelzői a Vásárló önhibáján kívül meghibásodnak vagy szenvednek sérülést (pl. A Termék véletlenszerű leejtése).

A Xiaomi 12 Pro / Xiaomi 12 / Xiaomi 12X KIJELZŐJÓTÁLLÁS ÉS -SZERVIZ-ben résztvevő kereskedelmi partnerek listája: Media Markt, Emag, Extreme Digital, Alza, Notebook.hu, Auchan, xiaomishop.hu, Mi-home.hu, Arena Xiaomi Store, Telekom, Yettel, Vodafone.

A prémium kijelzőjótállás és szervíz díjmentes, és tartalmazza a kijelző cseréjének költségeit is, amennyiben arra szükség van.

A kereskedelmi jótállás igénybevételét a https://www.mi.com/global/service/warranty oldalon felsorolt leadási pontok egyikén, vagy a vásárlás helyén tudja kezdeményezni.

b) Kivételek
A kereskedelmi jótállás nem terjed ki, valamint érvényét veszti az alábbi esetekben:
I. A kijelző szándékos vagy súlyos gondatlanságból bekövetkezett megrongálása
II. A kijelző csupán felületi károsodása, például karcolás vagy egyéb esztétikai elváltozása
III. Malware (kártevő szoftver), jogosulatlan szoftver vagy harmadik féltől származó alkalmazás okozta kár

Ezenkívül a kereskedelmi jótállás a következő esetekben is érvényét veszíti:
I. A Vásárló nem mutatja be a vásárlást igazoló bizonylatot
II. A szériaszám és/vagy IMEI szám sérült, eltávolításra vagy meghamisításra került
III. A Termék nem eredeti, hamisítvány
IV. A hibát a termék nem rendeltetésszerű, a használati utasításának nem megfelelő felhasználása okozta
V. Ha a hiba jogosulatlan, nem szakszerű javítás/beavatkozás, nem engedélyezett, vagy nem eredeti alkatrész, szoftver, illetve egyéb elemek felhasználása során keletkezik

Ez a kereskedelmi garancia nem vonatkozik azokra a Termékekre, amelyeket a képernyő sérülése vagy cseréje miatt új termékre kell cserélni. Az ilyen cserére a jogi garanciális előírások vonatkoznak.
A Kereskedelmi Garancia semmilyen rendelkezése nem korlátozza a Vásárlók jogait az alkalmazandó jogszabályok alapján.