Kijelző garancia

MI 10T és MI 10T PRO PRÉMIUM KIJELZŐJÓTÁLLÁS ÉS -SZERVIZ

A törvényi jótállás által biztosított fogyasztói jogok mellett, valamint a https://www.mi.com/global/service/warranty oldalon publikált feltételek szerint a következő kiegészítő és díjmentes kereskedelmi jótállás minden vásárlóra érvényes Magyarországon („Vásárló”) az alábbiakban részletezett feltételek szerint. A fogyasztói garanciát a Hollandia, Hága 2595BM, Beatrixlaan 582 címen bejegyzett Xiaomi Technology Netherlands B.V. biztosítja.

1. Érvényesség

Minden vásárló, aki Xiaomi Mi 10T vagy Mi 10T Pro készüléket („Termék”) vásárol Magyarországon 2020. november 1. és 2022. február 28. között az alább részletezett partnerek internetes áruházaiban (webshopokban) vagy kereskedelmi üzleteiben, egyszeri (1) ingyenes szervízre jogosult a helyi Xiaomi szerviz pontoknál a vásárlástól számított első hat (6) hónapban, amennyiben a fent megnevezett Termékek kijelzője önhibáján kívül szenved sérülést (pl.: a Termék véletlenszerű leejtése).

A MI 10T és MI 10T PRO PRÉMIUM KIJELZŐJÓTÁLLÁS ÉS -SZERVIZ-ben résztvevő kereskedelmi partnerek listája: Magyar Telekom, Vodafone Magyarország, Telenor Magyarország, Media Markt, Euronics, Extreme Digital, EMAG, notebook.hu, xiaomishop.hu, Mi Store Lurdy, Mi Store Arena, xiaomi.hu.
A prémium kijelzőjótállás és szervíz díjmentes, és tartalmazza a kijelző cseréjének költségeit is, amennyiben arra szükség van.

A kereskedelmi jótállás igénybevételét a https://www.mi.com/global/service/warranty oldalon felsorolt leadási pontok egyikén, vagy a vásárlás helyén tudja kezdeményezni.

Kivételek

A kereskedelmi jótállás nem terjed ki, valamint érvényét veszti az alábbi esetekben:

I. A kijelző szándékos vagy súlyos gondatlanságból bekövetkezett megrongálása
II. A kijelző csupán felületi károsodása, például karcolás vagy egyéb esztétikai elváltozása
III. Malware (kártevő szoftver), jogosulatlan szoftver vagy harmadik féltől származó alkalmazás okozta kár

Ezenkívül a kereskedelmi jótállás a következő esetekben is érvényét veszíti:

I. A Vásárló nem mutatja be a vásárlást igazoló bizonylatot
II. A szériaszám és/vagy IMEI szám sérült, eltávolításra vagy meghamisításra került
III. A Termék nem eredeti, hamisítvány
IV. A hibát a termék nem rendeltetésszerű, a használati utasításának nem megfelelő felhasználása okozta
V. Ha a hiba jogosulatlan, nem szakszerű javítás/beavatkozás, nem engedélyezett, vagy nem eredeti alkatrész, szoftver, illetve egyéb elemek felhasználása során keletkezik