A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:
A visszajuttatni kívánt termékhez kérjük mellékelje:
További teendők okostelefonok leadása előtt:
Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei:
Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
*A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.
A Mystical Hungary Kft. által forgalmazott termékekre vonatkozó információk
*A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.
A fogyasztó kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén is érvényesítheti.
A fentieken felül javításra szoruló, hibás készüléket a fogyasztó a következő szerviz helyszíneken adhatja le, a gyorsabb ügyintézéshez ezeket ajánljuk: