Vásárolj most, fizess 3 részletben a Klarnával

Jótállás és szerviz

Szervizelés előtt

A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:

A visszajuttatni kívánt termékhez kérjük mellékelje:

  • a készülékhez tartozó jótállási jegyet (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számlát/blokkot (garanciális javítás esetén)
  • a hibával összefüggő tartozék(ok)
  • probléma leírása – lehetőleg online is jutassák el hozzánk, köszönjük
  • a Vásárló elérhetőségeit (név, cím, telefonszám, email cím)

További teendők okostelefonok leadása előtt:

Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei:

  • minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
  • az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
  • Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait. Fizetős javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie. Fizetős javítás esetén a postai visszaküldés díja 990Ft.

Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A mobiltelefonok szervizelése:

  • A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén, illetőleg a TMX Mobile Solution Szerviz Kft., mint javítószolgálat által a www.tmx.hu/services/ webhelyen megjelölt szervizekben közvetlenül is érvényesítheti.
  • Az egyszerűbb ügyéntézés érdekében javasoljuk a www.tmx.hu/services/ webhelyen feltűntetett szervizek felkeresését
  • A bevizsgálás menete miatt érdemes a hivatalos szervizhez, a TMX Mobile Solutions Kft. -hez fordulni, a háztól-házig szolgáltatást kérve.*

*A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.

ECO termékek (okoseszközök kivéve az okostelevíziók és okostelefonok)

A Mystical Hungary Kft. által forgalmazott termékekre vonatkozó információk

  • A fogyasztó jótállási igényét a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén, illetőleg a TMX Mobile Solution Szerviz Kft., mint javítószolgálat által a www.tmx.hu/services/ webhelyen megjelölt szervizekben közvetlenül is érvényesítheti.
  • Az egyszerűbb ügyéntézés érdekében javasoljuk a www.tmx.hu/services/ webhelyen feltűntetett szervizek felkeresését
  • A bevizsgálás menete miatt érdemes a hivatalos szervizhez, a TMX Mobile Solutions Kft. -hez fordulni, a háztól-házig szolgáltatást kérve.*

*A TMX Mobile Solutions Kft. az okostelefonok és a Mystical Hungary Kft. által forgalmazott okoseszközök szerviz szolgáltatását végzi.

A televíziókészülékek szervizelése

A fogyasztó kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén is érvényesítheti.

A fentieken felül javításra szoruló, hibás készüléket a fogyasztó a következő szerviz helyszíneken adhatja le, a gyorsabb ügyintézéshez ezeket ajánljuk:

  • TMX Mobile Solution Szerviz Kft.-nél (weboldal: www.tmx.hu/services/; cím: Budaörs, Kinizsi u. 2/b, 2040; e-mail cím: [email protected]) háztól-házig történő futárszolgáltatással. FONTOS, hogy ebben az esetben a hibás készülék megfelelő csomagolásáról a fogyasztónak kell gondoskodnia • a TMX szaküzletekben országszerte (a szaküzletek listája a https://www.tmx.hu/tmx-stores oldalon érhető el)